Aspyr |
Administrator |
|
|
Dołączył: 09 Sie 2011 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
REGULAMIN
Każdy jest traktowany tak samo, nie ma wyjątków!
1.Zabrania się umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:
*a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum,
b) wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.
2.Zabranie się umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
a) przemoc,
b) pornografię,
c) treści drastyczne.
3.Zabranie się także umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem (nieujętych w punktach 1-3), np. propagowania niedozwolonych substancji/praktyk, rozważania sposobów oszukiwania firm/instytucji.
4.Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum. Złamanie tego punktu równa się zablokowaniem obu kont.
5. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:
a) Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy:
# użyć wyszukiwarki forum. Ilość tematów na forum jest ogromna i istnieje duża szansa, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać Ty.
# poszukać samodzielnie odpowiedzi za pomocą wyszukiwarki forumowej oraz popularnych wyszukiwarek internetowych, np. Google.
# upewnić się, że rozwiązanie problemu nie znajduje się w zasięgu ręki w postaci instrukcji do danego urządzenia/programu, bądź użytkownika.
b) Unikać powielania istniejących już wątków. Przed założeniem wątku dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.
c) Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.
d) Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.
e) Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie oczekiwanej odpowiedzi.
f) Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW/gg/e-mail).
g) Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi.
h) Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą" "x2" "x3", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).
6. Twój podpis może mieć maksymalnie 300 pikseli wysokości, i dowolną liczbę pikseli szerokości. Możesz w nim umieścić zarówno obrazki, jak i tekst.
Podpis nie może zawierać treści rasistowskich, pornograficznych, przekleństw lub obraźliwych nie tylko dla użytkowników forum. Niedostosowanie się grozi usunięciem podpisu i otrzymaniem ostrzeżenia.
7. Reklamowanie serwerów/konkurencyjnych for dozwolone jest tylko i wyłącznie w odpowiednich działach na forum. Reklama po zauważeniu przez moderatora/administratora forum zostanie automatycznie usunięty, a właściciel dostanie ostrzeżenie za nieznajomość regulaminu.
8. Na forum dozwolone jest umieszczanie artykułów/poradników z innych witryn internetowych jednak za zgodą autora. W takich przypadkach należy podać źródło poradnika/artykułu z zaczerpniętej strony. Za brak podania źródła lub przywłaszczenia sobie poradnika/artykułu grozi jedno ostrzeżenie.
13. Jeżeli temat związany z ss'ami bądź skargą nie dotyczy Ciebie, nie wypowiadaj się - jeśli nie masz nic sensownego do napisania.
14. Proszę userow o nieużywanie kolorów w postach, gdyż kolorami admin i moderatorzy dodają notatki do postów, na czerwono oznaczane są tez słowa poprawione oraz ocenzurowane. Aby uniknąć nieporozumień:
~ Administrator - czerwony
~ Moderator - zielony
15. Twoje konto na forum:
a) Konto należy tylko i wyłącznie do Ciebie, nie odpowiada za nie administracja forum rzeszowskieklimaty.fora.pl
b) Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
c) Jeżeli nie otrzymałeś maila aktywującego konto na forum, skontaktuj się z wybranym użytkownikiem grupy Global Moderator.
d) Zakładając konto jesteś świadom iż nie masz możliwości usunięcia go, tj. nie usuwamy założonych kont.
EDITED [by Lancher] |
|